FAQ

FAQ

Werkgevers

Rechts bovenaan klik je op registreren. Je vinkt aan dat je een werkgever bent en na het invullen van enkele basisgegevens bij 'werkgever-profiel' kan je meteen aan te slag om een vacature aan te maken. Alle vacaturepakketten kan je hier bekijken.
Je kan op 3 manieren een vacature plaatsen:
  1. Registreer en maak zelf je vacature aan in ons handig dashboard. Bij de laatste stap kan je het vacaturepakket online betalen. De vacature staat meteen online.
  2. Werkt je bestuur met een bestelbon/factuur en/of PO-nummer? Klik hier
Onze verschillende vacaturepakketten kan je hier bekijken.

Je ontvangt per mail een melding van elke sollicitatie. Je kan alle sollicitaties beheren via je dashboard bij ‘sollicitaties‘. Je kan snel en duidelijk vacatures nalezen en beslissen om ze af te wijzen of om de kandidaat een bericht te sturen voor verdere kennismaking. Je hebt de keuze om de sollicitaties te laten doormailen naar een e-mailadres naar keuze of gebruik te maken van een eigen sollicitatie URL van jouw website, bedrijf of hr-partner.  
Social media features op Facebook, Instagram & LinkedIn zijn betalend. Hiervoor je de keuze uit verschillende pakketten.

Algemeen

Vanuit je gebruikersdashboard => In de linker kolom zal je onderaan de rode tab 'profiel verwijderen' vinden. Let op: deze actie is onomkeerbaar.
Om onze site spamvrij te houden worden de IP adressen van de meeste landen geblokkeerd. Enkel  (de ons omringende) europese landen krijgen toegang. Indien je bijvoorbeeld in het buitenland op reis zou zijn of indien je IP adres vanuit het buitenland zou gegenereerd worden, kan je mogelijks een security-page te zien krijgen en kan je de site niet gebruiken. Je kan ons altijd contacteren om je IP adres alsnog vrij te geven. Onze firewall zal je ook (tijdelijk) blokkeren indien je teveel foutieve inlogpogingen hebt gegenereerd (je maakt dan best gebruik van onze 'wachtwoord vergeten' functie).